• KOMUNIKAT DLA PODWYKONAWCÓW środa, 22.05.2019 - Informacje dla podwykonawców jak skutecznie zadbać o swoje interesy: · Komunikat dot. uruchomienia serwisu: https://www.gddkia.gov.pl/pl/3973/Serwis-dla-podwykonawcow · Serwis dla Podwykonawców: https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/33265/Poradnik-dla-podwykonawcow-jak-skutecznie-zadbac-o-swoje-interesy
  • KOMUNIKAT DLA PODWYKONAWCÓW piątek, 7.09.2018 - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad – Oddział w Opolu informuje, iż , organizuje cykliczne konsultacje dla zatwierdzonych Podwykonawców w sytuacji uzasadnionych przypadków zaległości ze strony Wykonawcy w wymagalnych należnościach za wykonane roboty. Szczegółowe informacje zwiane z terminami spotkań umieszczone są pod adresem: https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/30446/Konsultacje-w-ramach-otwartych-drzwi-dla-podwykonawcow
  • UROCZYSTE OTWARCIE OBWODNICY wtorek, 5.11.2019 - W dniu 5 listopada 2019 oddany do użytku został odcinek obwodnicy Myśliny w ciągu drogi Krajowej nr 46.
  • WTOREK 05.11.2019 poniedziałek, 4.11.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 51 czwartek, 24.10.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 12 czwartek, 17.10.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 50 środa, 9.10.2019 -
  • ĆWICZENIA RATOWNICZE 04.10.2019 piątek, 4.10.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 49 czwartek, 3.10.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 11 czwartek, 26.09.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 48 środa, 18.09.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 47 wtorek, 10.09.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 46 czwartek, 29.08.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 45 czwartek, 22.08.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 44 środa, 14.08.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 10 czwartek, 8.08.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 43 czwartek, 1.08.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 42 czwartek, 25.07.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 41 czwartek, 18.07.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 9 czwartek, 11.07.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 40 czwartek, 4.07.2019 -
  • TYMCZASOWA ORGANIZACJA RUCHU NA CZAS BUDOWY środa, 3.07.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 39 czwartek, 27.06.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 38 środa, 19.06.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 8 czwartek, 13.06.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 37 czwartek, 6.06.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 36 czwartek, 30.05.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 35 czwartek, 23.05.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 34 środa, 22.05.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 7 środa, 22.05.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 33 czwartek, 25.04.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 32 czwartek, 18.04.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 6 czwartek, 11.04.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 31 czwartek, 4.04.2019 -
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 30 czwartek, 28.03.2019 -
  • RADA BUDOWY NR 5 czwartek, 21.03.2019 - W dniu 21.03.2019r. odbyła się piąta Rada Budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Konsultanta oraz Wykonawcy. Omówiono postęp robót wykonanych od grudnia 2018 do marca 2019: Roboty drogowe Wykonanie warstw nasypu w km 0+350 – 0+530, 0+550 – 0+740, 0+775 – 0+900, 1+550 – 1+635, 1+670- 1+900, Wykonanie warstwy wyrównawczej nasypu w km 0+220 – 0+530,…
  • OKRES ZIMOWY piątek, 15.03.2019 - W dniu 15.03.2019 zgodnie z Warunkami Kontraktu zakończył się okres zimowy.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 29 czwartek, 14.03.2019 - W dniu 14.03.2019r. odbyła się dwudziesta dziewiąta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; wykonanie warstwy nasypu w km 0+350 – 0+525, 0+580 – 0+740, 0+775 – 0+900, 1+400 – 1+635; zbrojenie i deskowanie płyty ustroju WD-1; montaż wpustów mostowych WD-1; wykonanie zasypek fundamentów WD-1, PD-2, PD-3; wykonanie…
  • KAMIEŃ MILOWY wtorek, 12.03.2019 - Konsultant potwierdził osiągnięcie przez Wykonawcę Minimalnej Ilości Wykonania (Kamienia Milowego) zgodnie z Warunkami Kontraktu. Wykonawca w dniu 07.03.2019 wykonał w terminie poniżej 6 miesięcy licząc od Daty Rozpoczęcia Wymaganą Ilość Wykonania o wartości niemniejszej niż 30% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 28 czwartek, 7.03.2019 - Podczas dwudziestej ósmej narady technicznej w dniu 07.03.2019r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; wykonywanie warstw nasypu w km 0+350 – 0+525, 0+580 – 0+740, 0+775 – 0+900, 1+550 – 1+635, 0+350 – 0+520; zbrojenie oraz deskowanie poprzecznic i płyty obiektu WD-1; betonowanie poprzecznic obiektu WD-1; betonowanie elementów przepustów…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 27 środa, 20.02.2019 - W dniu 20.02.2019r. odbyła się dwudziesta siódma rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; wykonanie warstwy nasypu w km 1+450 do 1+630 oraz 1+670 do 2+000; montaż belek prefabrykowanych typu T WD-1; zbrojenie i deskowanie poprzecznic WD-1, zbrojenie płyty ustroju WD-1; zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentu PDR-5; budowa…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 26 czwartek, 14.02.2019 - Podczas dwudziestej szóstej narady technicznej w dniu 14.02.2019r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; przygotowanie ustroju nośnego PD-2 do betonowania; betonowanie ustroju nośnego; zbrojenie i betonowanie ciosów podpory C WD-1; montaż łożysk na podporze A i C WD-1; zbrojenie i betonowanie fundamentu PDR-5; budowa kanalizacji deszczowej 0+200 – 0+340.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 25 czwartek, 7.02.2019 - Podczas dwudziestej piątej narady technicznej w dniu 07.02.2019r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: Roboty drogowe: transport i składowanie materiału na nasypy; wykonanie warstwy nasypu w km od 1+760 do km 1+900; zbrojenie ustroju nośnego PD-2; zbrojenie podpory C WD-1; zamknięcie deskowania korpusów i skrzydeł podpory A Wd-1; betonowanie korpusów i skrzydeł podpory A Wd-1;…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 24 czwartek, 31.01.2019 - W dniu 31.01.2019r. odbyła się dwudziesta czwarta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; wykonanie warstwy nasypu w km 1+675 do 1+760; zbrojenie ustroju nośnego PD-2; betonowanie korpusu i skrzydeł podpory A PD-2; otwarcie deskowania podpory C WD-1; zbrojenie podpory C WD-1; betonowanie ciosów podłożyskowych podpory A WD-1;…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 23 czwartek, 24.01.2019 - Podczas dwudziestej trzeciej narady technicznej w dniu 24.01.2019r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; wykonanie warstwy nasypu w km 1+680 do 2+2000; zamknięcie deskowania korpusów, skrzydeł i ustroju nośnego PD-2; zbrojenie korpusów, skrzydeł i ustroju nośnego PD-2; otwarcie deskowania podpory C WD-1; zbrojenie podpory C WD-1; zbrojenie ścian czołowych…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 22 czwartek, 17.01.2019 - W dniu 17.01.2019r. odbyła się dwudziesta druga rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; naprawa ul. Sosnowej – dojazd tymczasowy do ul. Nowa Kolonia; zamknięcie deskowania korpusów, skrzydeł i ustroju nośnego PD-2; zbrojenie korpusów, skrzydeł i ustroju nośnego PD-2; betonowanie podpory B PD-2; betonowanie podpory A WD-1; otwarcie…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 21 czwartek, 10.01.2019 - Podczas dwudziestej pierwszej narady technicznej w dniu 10.01.2019r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; zamknięcie deskowania korpusów, skrzydeł i ustroju nośnego PD-2; zbrojenie korpusów, skrzydeł i ustroju nośnego PD-2; zamknięcie deskowania podpory A WD-1; zbrojenie podpory A WD-1; prace zbrojarskie i szalunkowe na przepuście PDR-7.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 20 czwartek, 20.12.2018 - W dniu 20.12.2018r. odbyła się dwudziesta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac  na Kontrakcie: transport i składowanie materiału na nasypy; zabezpieczenie nasypu przed opadami; zamknięcie deskowań korpusów, skrzydeł, ustroju nośnego obiektu PD-2; zbrojenie korpusów i skrzydeł PD-2; zamknięcie deskowań korpusów i skrzydeł podpory A WD-1; zbrojenie korpusu i skrzydeł podpory A WD-1; wykonanie wykopów pod przepusty…
  • OKRES ZIMOWY 15.12.2018 – 15.03.2019 sobota, 15.12.2018 - W dniu 15.12.2018 zgodnie z Warunkami Kontraktu rozpoczęła się przerwa zimowa, która trwać będzie do 15.03.2019. W przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych prace na Kontrakcie będą kontynuowane przez Wykonawcę.
  • RADA BUDOWY NR 4 czwartek, 13.12.2018 - W dniu 13.12.2018r. odbyła się czwarta Rada Budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Konsultanta oraz Wykonawcy. Omówiono postęp robót wykonanych w miesiącu listopadzie:
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 19 czwartek, 6.12.2018 - W dniu 06.12.2018r. odbyła się dziewiętnasta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: wzmocnienie warstw nasypu w km 0+350 – 0+550; otwarcie deskowań korpusów, skrzydeł, ustroju nośnego obiektu PD-2; zbrojenie korpusów i skrzydeł PD-2; deskowanie ustroju nośnego PD-3; zbrojenie i betonowanie stroju nośnego PD-3; otwarcie deskowań korpusów i skrzydeł podpory A WD-1; zasypanie i…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 18 czwartek, 29.11.2018 - W dniu 29.11.2018r. odbyła się osiemnasta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: wykonanie warstwy wyrównawczej nasypu w km 0+220 – 0+530; wzmocnienie warstw nasypu w km 1+450 – 1+620, 0+780 – 0+900, 0+550 – 0+750; otwarcie deskowań korpusów, skrzydeł, ustroju nośnego obiektu PD-2; zbrojenie ustroju nośnego PD-3; otwarcie deskowań korpusów i skrzydeł podpory…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 17 czwartek, 22.11.2018 - Podczas siedemnastej narady technicznej w dniu 22.11.2018r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: wykonanie warstwy wyrównawczej nasypu w km 0+210 – 0+520; wzmocnienie warstw nasypu w km 0+600 – 0+900 oraz 1+470 1+640; otwarcie deskowań korpusów i skrzydeł obiektu PD-2; zbrojenie korpusów i skrzydeł ustroju nośnego PD-3; zamknięcie korpusów i skrzydeł PD-3; betonowanie korpusu i…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 16 czwartek, 15.11.2018 - W dniu 15.11.2018r. odbyła się szesnasta rada techniczna. Poinformowano o zamknięciu przejazdu ul. Nowa Kolonia na czas budowy obiektu PD-2. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: wykonanie warstw nasypu w km 0+220 – 0+550; wzmocnienie warstw nasypu w km 1+470 – 1+640; otwarcie deskowań korpusów i skrzydeł obiektu PD-2; zbrojenie korpusów i skrzydeł PD-3; zamknięcie…
  • ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU – CZASOWE ZAMKNIĘCIE UL. NOWA KOLONIA czwartek, 15.11.2018 - W dniu 15.11.2018r. zamknięto przejazd ul. Nowa Kolonia na czas budowy obiektu PD-2.
  • RADA BUDOWY NR 3 czwartek, 8.11.2018 - W dniu 08.11.2018r. odbyła się trzecia Rada Budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Konsultanta oraz Wykonawcy. Omówiono postęp robót wykonanych w miesiącu październiku
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 15 środa, 31.10.2018 - W dniu 31.10.2018r. odbyła się piętnasta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: Roboty drogowe: Odwóz humusu w km 0+220 – 0+500; wykonanie warstwy nasypu nr 2 w km 2+050 – 2+950; wykonanie warstwy nasypu nr 2 w km 0+900 – 1+450; wzmocnienie warstw nasypu w km 1+750 – 2+050; Roboty mostowe: otwarcie deskowań korpusów PD-3; otwarcie deskowań…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 14 czwartek, 25.10.2018 - Podczas czternastej narady technicznej w dniu 25.10.2018r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: wykonanie warstwy nasypu nr 2 w km 2+050 – 2+950 oraz 0+900 – 1+450; wykonanie warstwy wyrównawczej nasypu w km 0+550 – 0+750; otwarcie deskowań korpusów obiektu PD-3; zbrojenie fundamentów podpory A i B WD-1; deskowanie fundamentu A i B WD-1; betonowanie…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 13 czwartek, 18.10.2018 - W dniu 18.10.2018r. odbyła się trzynasta rada techniczna. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: zakończono odhumusowanie; wykonanie warstw nasypu w km 2+050 – 2+950; wykonanie warstw nasypu na drodze dojazdowej nr 8; rozbiórka obiektów kubaturowych; otwarcie deskowań korpusów obiektu PD-3; zbrojenie fundamentu podpory A PD-2; zbrojenie fundamentów podpory A i B WD-1; budowa zbieracza l,…
  • RADA BUDOWY NR 2 czwartek, 11.10.2018 - W dniu 11.10.2018r. odbyła się druga Rada Budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Konsultanta oraz Wykonawcy. Omówiono postęp robót wykonanych w miesiącu wrześniu:
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 12 czwartek, 4.10.2018 - W dniu 04.10.2018r. odbyła się dwunasta rada techniczna. Podczas spotkania omówiono działania Wykonawcy w zakresie sposobu prowadzenia prac zgodnie z wymaganiami dotyczącymi ochrony środowiska. Przedstawiono zakres bieżących prac na Kontrakcie: odhumusowanie w km 0+220 – 0+550; wykonanie warstw nasypu w km 0+800 – 1+100 oraz 2+700 – 3+000; wykonanie zbrojenia i betonowanie fundamentu B obiektu…
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 11 czwartek, 27.09.2018 - Podczas jedenastej narady technicznej w dniu 27.09.2018r. przedstawiono zakres prac prowadzonych na Kontrakcie: wykonanie warstw nasypu w km 1+100 – 1+500; wykonanie zbrojenia fundamentów obiektu PD-3; betonowanie fundamentu A obiektu PD-3; przebudowa sieci elektroenergetycznej ul. Nowa Kolonia; przebudowa wodociągu w km 0+200 – 0+264 – 1W.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 10 czwartek, 20.09.2018 - Podczas dziesiątej narady technicznej w dniu 20.09.2018r. przedstawiono działania Wykonawcy w zakresie sposobu prowadzenia prac w rejonach prywatnych posesji, aby zminimalizować szkody związane z koniecznością wykonania prac wod-kan i elektrycznych.
  • ZAAWANSOWANIE PRAC wtorek, 18.09.2018 - Rozpoczęcie prac na obiekcie inżynieryjnym – Przejeździe Drogowym nr 2 nad ulicą Nowa Kolonia od wykonania wykopu oraz warstwy podkładowej pod fundament podpory A.
  • ZAAWANSOWANIE PRAC poniedziałek, 17.09.2018 - Rozpoczęcie prac związanych z przebudową sieci wodociągowej i montażu rur przy ul. Nowa Kolonia. Rozpoczęcie prac melioracyjnych.
  • RADA BUDOWY NR 1 czwartek, 13.09.2018 - W dniu 13.09.2018r. odbyła się pierwsza Rada Budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Konsultanta oraz Wykonawcy. Przedstawiono podstawowe informacje dotyczące Kontraktu. Omówiono zakres prac dotychczas wykonanych przez Wykonawcę m.in. organizacja zaplecza budowy; uzgodnienia z PKP PLK, PKP Utrzymanie, PKP Energetyka, PKP S.A. oraz Gestorami sieci wodociągowej, elektrycznej i teletechnicznej; inwentaryzację stanu budynków, studni, dróg; działania saperskie;…
  • ZAAWANSOWANIE PRAC czwartek, 13.09.2018 - Rozpoczęto wykonywanie obiektów inżynierskich od wykonania wykopów pod fundament Przejazdu Drogowego nr 3 nad drogą dojazdową nr 5 oraz wykonano betonową warstwę podkładową pod fundamenty. Rozpoczęto prace związane z przebudową wodociągu.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 9 czwartek, 6.09.2018 - Podczas dziewiątej narady technicznej w dniu 06.09.2018r. przedstawiono działania Wykonawcy w zakresie sposobu prowadzenia prac zgodnie z wymaganiami dotyczącymi ochrony środowiska. Przedstawiono wyniki nadzoru archeologicznego prowadzonego w trakcie robót ziemnych i odhumusowania.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 8 środa, 29.08.2018 - W dniu 29.08.2018r. odbyła się ósma rada techniczna. Podczas spotkania omówiono działania Wykonawcy w zakresie prowadzenia prac zgodnie z przepisami BHP oraz sposób prowadzenia prac zgodnie z wymaganiami dotyczącymi ochrony środowiska.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 7 czwartek, 23.08.2018 - Podczas siódmej narady technicznej w dniu 23.08.2018r. omówiono sposób oznaczenia terenu budowy oraz przygotowane przez Wykonawcę wzory umów z Podwykonawcami.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 6 piątek, 17.08.2018 - W dniu 17.08.2018r. odbyła się szósta rada techniczna. Podczas spotkania omówiono przygotowane przez Wykonawcę dokumenty dotyczące planów zapewnienia jakości, wniosków materiałowych.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 5 piątek, 10.08.2018 - W dniu 10.08.2018r. odbyła się piąta rada techniczna. Podczas spotkania omówiono zakres pełnienia nadzoru autorskiego na budowie. Wykonawca poinformował, że została wykonana inwentaryzacja stanu technicznego dróg oraz został opracowany regulamin prac na terenie PKP.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 4 piątek, 3.08.2018 - Czwarta rada techniczna odbyła się w dniu 03.08.2018r. W trakcie spotkania przedstawiono bieżące prace przygotowawcze i organizacyjne jakie prowadzi Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zasadniczych robót i prac na kontrakcie.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 3 piątek, 27.07.2018 - Głównym tematem podczas trzeciej rady technicznej w dniu 27.07.2018r. było omówienie zakresu i sposobu prowadzenia prac geodezyjnych wykonywanych na kontrakcie.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 2 piątek, 20.07.2018 - W dniu 20.07.2018 odbyła się narada koordynacyjna nr 2. Spotkanie miało na celu omówienie tematów związanych z przystąpieniem do rozpoczęcia Robót.
  • NARADA KOORDYNACYJNA NR 1 piątek, 13.07.2018 - W dniu 13.07.2018 odbyła się narada koordynacyjna nr 1. Spotkanie miało na celu zapoznanie stron Kontraktu. Podczas spotkania nastąpiło przekazanie terenu budowy Wykonawcy.
  • UMOWA
    Z KONSULTANTEM
    środa, 4.07.2018 - W dniu 04 lipca 2018 roku Opolski Oddział GDDKiA podpisał umowę na Zarządzanie Kontraktem i pełnienie nadzoru nad zadaniem pn.:”Budowa obwodnicy m. Myślina w ciągu drogi krajowej nr 46”. Wyłonionym w drodze przetargu Konsultantem jest firma: Inwest-Complex Sp. z o.o., ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice. Kwota oferty wynosiła 1 199 865,00 PLN
  • PODPISANIE UMOWY
    Z WYKONAWCĄ
    piątek, 22.06.2018 - W dniu 22 czerwca 2018 roku Opolski Oddział GDDKiA podpisał umowę na wykonanie obwodnicy m. Myślina w ciągu drogi krajowej nr 46. Wyłonionym w drodze przetargu Wykonawcą jest konsorcjum firm: Bitum Sp. Z o.o., ul. Cegielniana 20, 42-700 Lipie Śląskie, DROG-BUD Sp. Z o.o., Lubojenka, ul. Prosta 88/90; 42-209 Częstochowa, Nowak-Mosty Sp. Z o.o., ul.…